__birafitap__ öncelikle FAtma isminin anlamının ne olduğunu bilmiyorum, ilahiyatçı ayrıca Kazakistan’da yaşayan her şeyi bilen ve her şeye vakıf bir abla var aramızda o yazmış, bende ona istinaden yazdım zaten. Birincisi Saldırıya geçmeden önce dikkatli ve ne için kime yazdığıma bakın, bundan sonrakilerde de aynını uygularsanız sizin için bence iyi olur çünkü herkes benim kadar ılımlı olmaya bilir. 2.si dün düşmanı değilim ama oladabilirdim, inançsız ya da farklı bir dini inanca sahip de olabilirdim, bu sizi ya da başka hiçkimseyi ilgilendirmezdi doğrusu. Merakınızı da gidereyim bu arada ben sadece her neye olursa olsun körü körüne bağlılığa karşıyım, dini, Türkçe ya da yabancı her ne olursa olsun çocuklara anlamı güzel, ağırlık vermeyen isimlerin koyulması, bu benim fikrim, birilerine birşey empoze etmeye çalışmıyorum. 3.sü peygamber isimlerinin, Allah’ın isimlerinin başında her ne olursa olsun insanlara konulması taraftarı değilim bu yine benim fikrim çünküüü kul her zaman hata yapmaya açık fıtratta yaratılmıştır, o yüzden Peygamber efendinizden sonra dünyaya gelecek olan başka bir peygamber yoktur ( Mehdi dışında o da yeniden dirilecek doğmayacak) yani kimse dünyaya bir peygamber ya da melek getirmeyeceğine göre böyle ağır isimler kirletilmemeli, onlara küfür edilmesinin önüne geçilmeli, mesela öyle isimlerin konulduğu çocuğa bence tokat dahi atılmamalı. Dini başka isinler konulabilir yine bence! Bunların hepsi bence yaniiii demem o ki bana katılmak zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın. ☺️