Merhabalar. 19. Haftamda hafif lekelenme şikayetiyle hastaneye gittim doktorum kasılmam olduğunu söyledi. 1 haftadır progestan iğne ve ilaç ayrıca magnezyum kullanıyorum ama yine de kasıklarıma doğru ince bi ağrı giriyor arada. Benim durumumda olup bebeğini sağlıkla kucağına alan varmı 🙏🙁