Esenn1 Prima premium care aldım normal prima aldım ve molfix aldım bebeğim 23 günlük normal prima dan memnun kaldım.. ele alınca bile farkı anlaşılıyor daha hava aldırıcı bir bez , tabi bebişten bebişe değişiyor deneyimleyerek anlıyorsun. Bütçenize uygunsa prima öneririm 👍🏻