Melek31 Buse3434 benim ilk iki hamileliğim de kızlarım hep ultrason kağıdına direk bakıldığında sagdaydi şimdi 19+4 günlük erkek bebeğe hamileyim oğlum hep solda 🙏💙❤❤
ozbek Buse3434 benim ki de hep sağda onunla alakası var mı bilmiyorum ama benim ki kız allah şeninde gönlüne göre versin inşallah 😍🙏🏻
Aynrnazz Asrinayaz devlet hastanesınemi gidiyorsun ben ankra tıpa gıdıyorum sordum soyledı dr en azından benzetti kıza benziyor dedı 15.haftada kesınlestı kız oldugu tahminler doğru cıkıyor zaten
Kbrnrkl 12 haftada belli olmuyor yani kesin cevap vermiyorlar ben gittiğimde öyleydi kız dedi artık haftaya gidersem kesin belli olur ☺️ins
Esrazkrn Buse3434 canm benimki sağda idi 13+3 iken çıkıntısı var dedi şuan 22 haftaligim Allahın izni ile oğlum olacak