Gulnaz34 bana da 7 haftalıkken yaptırmıştı pislik doktor sonuç normal çıktı. Şimdi 26 haftalık hamileyim geçen hafta yine yapıldı doktorumu değiştirdim bu da istedi bi sorun yok yapmanı öneriyorum dedi suyum fazlaydı çünkü ondan istedi bu sefer sınırda çıktı şekerim diyete başladım.