Kovaburcu Ellermde hep uyuşma var ama vücudumda ödem de var akıntı oldu şimdi altıma kacırmısım gibi önemli birşeymi bu sizce yaşayan varmı😥
35ilknur35 Kovaburcu Canım bende 19+5 haftalığım ellerim de sürekli uyuşma oluyor nedenini bende bilmiyorum ama çok takmadım akıntım da baya oluyor bebeğin eşi aşağıdaymış zaten benim ama uyuşma neden oluyor bende burda bekliyim bilen vardır
Fatmisko Kovaburcu ya şuan aynı şeyi bnde yaşadım sabahtan beri ellerim uyuşuk ve yanıyo parmaklaklarım sanki ateşe değmiş gibi napıcam bilemedim gebelikte normalmiş akıntımda baya çoğaldı 16 haftalığım🙁
Deletedmom133 Kovaburcu benim doğuma kadar vardı 2 elimdede uyuşmam doğurdum 1 hafta sonra gecti doktora söyle yine de ilaç veriyor ama ben ilacın faydasını görmedim kutu bitti almadım daha inşallah seninde geçer geçmiş olsun canım 🙃
Sym_ Kovaburcu hamilelikte kan akışı yavaşlıyor. Doğumda kan kaybı azalması için vücut önlem alırmış. Ben aylardır aspirin kullanmama rağmen uyuşma bende de oluyor. 22.haftadayım bende de akıntıda artış var. Normaldir diye düşünüyorum
bsrgz Kovaburcu elde uyuşma normalmiş hamilelikte korkulacak bişey yokmuş elini havaya kaldırıp kan akışını sağlayınca hemen normale dönermiş doktoruma sormuştum bende 😊