33.haftadayım,sağ kaburga ağrısı batması mahvetti.sırtım kopuyordu o daha iyi artık.bir de sertleşmeler oluyor,top gibi karnım.önceki haftalara göre şükür iyi ama ayakta çok kalınca sanki aşağıya da vuruyor gibi oluyor.habire otur,yat zaman geçiriyorum