Slmmrb Benim de ağrıyor canım. Doktorlar net bişey söylemedi ama 9. Haftayı bitirdik. Progestan verdiilerr ama
Nazzz1310 Slmmrb Slmmrb agrın olur öyle dedi doktor progeston vermedi onu bana ilk düşügümde vermişti agrılar kasıklarla bir olup kanama olursa rısklı dedı sadece bel agrısında bişe olmaz dedı hakkımızda hayırlısı inşlh saglıklı sıhhatli dogurmayı nasıp eder rabbım hepımıze
Nisannasell Nazzz1310 öncelikle hayırlı olsun canm bende 14+6 oldum Hamileligimin en başından beri tek sıkıntım aşırı bel ağrısı hala bir çözüm bulmadim😥
Nazzz1310 Nisannasell Nisannasell sanada hayırlı olsun canm🥰 evet çok agrı yapıyor ya doktor olur o agrılar dedı ama korkuyorum işte
Nisannasell Nazzz1310 çok sağol canım işte herkesin hamileliği diğerinden farklı bazilarininda mide bulantısı çok oluyo😧
_vesileaksoy Nazzz1310 bende su an senin gibiym beta degerim guzel artiyor ama bel agrim cok var kuru bir agri kanama falan hic yok cok sukur ama yinede bel agrisi var gectimi senin
Nazzz1310 _vesileaksoy arada gecıyor sonra tekrar başlıyor yarın gıdıcem bakalım doktora inşlh kalp atısınıda duyarım Allah’ın izniyle bişe olmadan
_vesileaksoy Nazzz1310 canim ben galiba usutuyomusum bu gece kışlık battaniye ile yattim agridan eser kalmadi cok sukur
Nazzz1310 _vesileaksoy hadi bakalım ben keseyi gördüm yarında kalp atışı için gidicem inşlh ikimizde görür duyarız❤️
_vesileaksoy Nazzz1310 son adet tarihin ne zamandi bide öğrendikten kac gun sonra gordun keseyi ben 6 sinda gitcem insallah
Nazzz1310 _vesileaksoy Temmuz 16 son adet 5 haftalıkken gördük keseyi iki hafta önce yarında kalp atışı için gidicez
Nazzz1310 _vesileaksoy adet olmadan iki gün önce ogrendım hamıle oldumu o ıkı hafta içinde gördük biz kesemizi tam beş haftalık demiş ti doktor keseyi gördüğünde