eymen08arass canım oncelıkle tamamen kendım yasadgım ıcın yazıyorum bilmişlik olarak algılama lutfen. Benım 34. Haftada oldu sancım nst de duzenlı cıktı bes dakıkada bır 60 a cıkıyordu , bende acılmada vardı ılac verıldı serum yedım yatısım gapıldı o aksama. Bır hafta sonra gttıgımde yıne sancım vardı daha duşuktu ama otuzlarda seyredıyordu kotu olursan sıklasırsa gel demıstı doktorum. 36 haftalık oldum hala dogurmadım. Anladıgım kadarıyla sıklıgı onemlı sancıların , sımdı ara sıra oluyor mesela duzensız . Duzenlı olursa solugu acılde almam gerekıyor. Sımdı sen kac haftalıksın durumun ne bılemem ama ben bunları yasadım.