Linesarye Hareketlrni ne sıklkla hissediyorsunz? Ben bikac gündür çok az hisseeiyorum hatta bazen hic hissetmiyorum bisey oldumu diye cok korkuyorum
Akademisyenanne Linesarye 20 haftaligiz henuz hissetmiyorum. Cok sukur hersey yolunda ama hissetmeye baslamadim henuz. Sola yatinca kipirti oluyor o mu bilmiyorum. Bebegin kafasi solda, ayaklari sagda. Yani o olsa sagda hissederdim galiba diyorum. Bilemiyorum :/
35ilknur35 Linesarye valla ben en son 1 hafta önce hissettim gün içinde pek hissetmiyorum kafama takmalı mıyım acaba 🤔 bu haftalarda sürekli hissedilmez diye biliyorum 25. Haftadan sonra diye pek düşünmedim ama gerçekten pek hissetmiyorum bebeğimi 19+ 5 haftalığım bu arada . Sen sürekli hissediyor muydun
Sym_ Linesarye 19 haftamda kontrolümde bu soruyu doktoruma sormuştum çok normal hareket ediyordur ama alanı geniş hala her zaman hissetmeyebilirsin demişti. 22 hafta olduk hareketler yeni yeni düzene giriyor 😊
Linesarye Akademisyenanne ben ayaklrinin oldugu yerde hissedyorum cok az ama oyle cok degil.. ama smdi pek hissetmyorm iste
Linesarye 35ilknur35 evet sürekli degil ama uzaninca pıt pıt atışlrni daha sık hissedyrdm bikac gun hissetmyorum normal olabilecegni soylediler ama insan endiselenyor istee :))
Akademisyenanne Linesarye ne desem bilemedim. Genelde her gun hissetmeyenler icin endiselenecek bir durum yok deniyor ama yine de doktorunuza sorun isterseniz☘️
Merveevik Linesarye aynı problem bende de var.18 haftalık benimki ama 2. Hamileliğim ondan daha erken hissedilir diyorlar.pıt pıt hissediyodum ama 2 gündür tık yok aklım hep onda ☺️
Sercannirem Linesarye Canım ben 19. Haftamda hissettim gündüzleri hiç hissetmiyordum akşamları dinlenince bi iki tıklama hissediyordum şimdi 20+3 haftalığım çok az az hissediyorum normalmiş bu haftalarda böyle olması sıkma canını
Slda Hafta bugün bitti bende son derece haftadır çok sık hissediyordum bugün hiç hissetmedim bende endişeleniyorm ama kötü düşünmemeye çalışıyorum
Duygu19031903 Ben bugün 18 oldum bugün karnımın altında pıt pıt hissettim acaba o bebek mi😀😀 doktor 20. Haftadan önce hissetmezsin dedi
Linesarye Duygu19031903 bana doktrm en erken 18ci haftda hissedrsn dedi ve 18ci haftmda hissetmeye başldm karnmn altnda pıt pıtlar bence seninde bebek hareketi :)) hatta etrfmdkler gec hissetmeye başldn dediler 15 16 haftlrnda hissednler varms..