merve21_ ben 6+5 te gittim, kalp atışını duyamadım, doktor cuma günü için tekrar gitmemi söyledi, keseyi 5 haftalıkken görmüştüm, inşallah bu cuma kalbi de duyarsam rahat edicem, pembe lekelerim de var, ağrılarım yok çok şükür ama tedirgin oluyorum. Doktor da adet ağrısı gibi kasık ve bacak ağrılarına bu dönemlerde çok normal demişti bana.