MerSe Kızlar nasıl geçiyor hamileliğiniz doktor kontrolüne kaçıncı haftada gitceksiniz? 2 haftadır doktora gitmedim. Sürekli sağlıklı mı iyi mi diye merak ediyorum.
ipekworld MerSe bende 10+4 deyim serumla ilaçla filan ayaktayım oda 3 gün iyiyim sonra serumun etkisi geçiyor heralde 27 Ağustos’ta randevum ozaman 2li testde yapılacak
SeherMert 10+5 günlük hamileyim benimde randevum bu ayın sonunda kaç gündür acaba ne durumda diye merak ediyorum. Sürekli mide bulantısı ve halsizlik hissediyorum 😔
SeherMert ipekworld seninle aynı ilerliyoruz ve bende serumla besleniyorum :( Benim de ayın 27sinde randevum var
Buzii Ben de 9 haftalık hamileyim tam 1 hafta önce gittim doktora. Dr gittikten 1 2 saat sonra başlıyor endişelerim akıntılarımı göğüs ağrılarıma bakıyorum :) 4 Eylül’de kontrolüm hemde tarama testi var bakalım hayırlısıyla
SeherMert MerSe Allahım kolaylık ve sabır versin inşAllah canım 🤗 Güzel bir şekilde son haftalara kavuşuruz inşAllah
SeherMert ipekworld Allahım kimseye taşıyamayacağı yükü vermezmiş 🙏🏻 Buna da şükür diyelim o halde bizde canım