Herkese merhabalar hanımlar, Allahım izniyle 18+3 günlük hamileyim, henüz hiç kilo almamakla birlikte bebeğimin hareketini de en ufak bile bir hissetme olmadi, burda yazılanlara bakıyorum bu zamana 10 kilo alanlar bebeğinden tekme yiyenler stres olmaya başladım sizce normal mi bu hafta için benim durumum