Gunes01 inşallah canım.aynen biraz zorlu bir süreç.duvarlara tutuna tutuna giderdim gitceğim yere evde.doktorum olabilir dedi artık şikayetlerin hep olucak.bu bitsin baska bi şikayetin olucak ve bunlar olucak seyler dedi.dinlenmeni öneririm.ben dinlenmeyi tercih ettim şükür geçti.inşallah seninde gecer 🙏🏻🙏🏻