Bende zeka tesi yapmıştım risk 184/1 çıktı doktor amniyosentez yaptır istersen dedi hemşire de bebeğini aldirabilirsn dedi 1haftaya kadar aldırmadım sizce çok mu yüksek riski 20 yasindayim yas faktörü de risk olabilirmiş dedi doktor ama ultrasyonda ense boyu herşeyi çok sağlıklı dedi 😔