Arkadaşlar merhaba🥰 15+4 oldum bugün. Düz yatarken birden karnım sertleşti ve bir tarafta kalp atışı gibi bir belirti oluştu. Elimi koyduğumda güçlü bir tıp tıp tıp 🙄 hareketini hissetmem için çok erken olduğunu biliyorum ama ne olabilir bu çözemedim🙋🏼♀️