Merhaba. Ben 21 lik Doğum kontrol hapı kullanıyordum birkac yildir. Bebek istemeye baslayinca temmuzda 16 gun kullanıp biraktim haliyle birkac gun sonra regl oldum. Reglden sonra doğurgan dönem dedikleri gunlerinde cinsellik oldu ve yumurtalama gunun ertesi sabahi cok akinti ve cok hafif leke oldu. Onceleri hap kullandığım icin bilmiyordum bu durumlari. Suan hesaba gore 7-8 gun sonra regl olucam ben bu sabah erken gebelik testi aldim. Basta tek cizgi gosterdi yaklaşık 5 dakika felan bende tam atiyordum ikinci cizgi hafiden belirginlesmeye başladı heycan yaptim tabi haliyle. Ama o cizgide 2-3 dakka durdu silindi. Suan test hala tek cizgi malesef. Psikolojikmi bilemiyorum ama 1 haftadir kasık ağrıları alt tarafda cekmeler. Karnimda sertlesmi geri yumuşaklık bu değişiklikler uc dort gun sürdü suan bisey yok. Ne testten bisey anladim nede bu hallerden 🤔