Kızlar bugun ucuncu gün regli olmam gerekiyordu. Geçeb ay 3 gün erken olmuştum bu ayda geçen ay oldugum tarihten 3 gün geçikti test yapmadim çünku normalde 16sinda oluyorum ama geçen ay 13. De oldum neyse 16sina kadar beklicem olmazssam test yapıcam. Belirtim yok aksi gibi sadece vucut ısım hasta olmama yakin duserdi ayaklarim sogurdu simdi öyle degil sıcak ve arada başım döner gibi oluyor. Ama ben hasta olucam gibi hissediyorum o kadar negatif gördum ki hiç ihtimal veremiyorum sizce test yapmalimiyim yoksa 16sinimi bekliyim ?