Hugurlu merhaba şimdi gördüm msjını canım valla benim biraz kötü geçiyor baya kusuyorum sosyal hayat sıfıra indi evde full yatıyorum aşırı yorgun ve bitkin hissediyprum daha 5.5 haftalık dedi doktorum 10 Eylül’de kalp atışı duyulur dedi dün tüp bebek merkezine gittik işte keseler düzgün dediler inşallah böyle devam eder Allahım kucağımıza almayı nasip eder senin nasıl gidiyo canım