merve21_ Arkadaşlar bursada hangi hastane hangi doktora gidiyorsunuz devlet özel farketmiyor iyi doktor olsun yeter fikrinizi alabilirmiyim?
Melihatuna merve21_ canım ben İnegöl’deyim ama doktorum Bursa’da pembe mavi de de görev yapıyo Afşin Öztaş çok memnunum ben tavsiye ederim
Mlsgzll merve21_ bende 1 ay önce medicalpark ta özlem oruç Şener de doğum yaptım doktorum harika çok memnun kaldım
Su16 merve21_ ihtisasda ufuk demir üzerine yok özelde geçen yıl mafoldum tavsiye ederim valla devlet hadtanesi ama doktor çok iyi
Balance Bnde medicanaya gidiyodum sonra degisiklik yaptim smdi dr demet haytoglundan aldim randevu carsamba oraya gidecegim
Funda8 Pembe mavide nejdet kırker çok mükemmel bir doktor 🙏 aritmi Osmangazi hastanesinde de güler yıldız iyi bir doktor 😊
Ibck Şevket yılmaz da semih serbest cok iyi bir doktor aynı zamanda hayat hastanesinde hilal cankılıç a başladım
Gozdearslaner Ben de esentepe medicabile gidiyorum doktorum recep doganlar cokmemnunun tavsiye ederim
Simges İkinci doğumumu daha çarşamba günü yaptım doktorum tekrardan Selim Akgün’dü , bir kez daha nekadar doğru bir tercih yaptığımı anladım .
yasegazi Acıbadem Aylin Hanıma gidiyorum doktor olarak iyi ama randevu ayarlamak zor oluyor😒endoktrin doktorum da orda paslaşarak gittikleri için değiştiremiyorum ama Fsm de EmreUysal var herkes çok memnun onu deneyebilirsin
Kbr91 Mlsgzll medicalparkta suni sancıyı kabul etmeyince zorunlu sezeryana mı giriyor acaba ikimizin de doktoru aynı da benim de günüm doldu suni sancıyı kabul edersen suni sancı ya da sezeryan dedi özlem hanım karar verme aşamasındayız
Nouwellemariee Medicabil oktay altına gidiyorum. Her konuda bilgilendiriyor her sorumu sıkılmadan yanıtlıyor tavsiye ederim.