Hanımlar merhaba 18+4 günlük hamileyim tüp bebek yöntemi ile hamile kaldim ilk haftalar düşük tehlikem oldu hastanede yattım şimdi şükür onu atlattık en son cuma doktora gittim herşey yolundaydı ama 4 gündür karın agrim ve adet olacak gibi agrim var Karin rahım büyüyor ondan diye düşünmüştüm ama korkmaya başladım bunu yasayanlar var mı yardımcı olursanız sevinirim