Hcg203 Merhaba hanımlar kızım olacak inşallah öz Türkçe değişik ve anlamı güzel bir isim koymak istiyorum önerisi olan var mı sizler neler koyacaksınız bebişlerinize🙂🙂😊😊😊
Hllergn Hemen soyleyim ben size Ece, Aybike, Umay bunlar öz Türkçe isimler benim adım Aybike olmasa kızıma koyardim vallahi 🌸
Hcg203 Hepinize çok teşekkürler bunların arasından seçmeye başlayayım o zaman ne zormuş isim konusunda karar verip isim koymak
Deletedmom0071 Benim de daha cinsiyet belli olmadı ama kız olursa İlbilge koyacağım ☺️ Dirilişte yanlış kullanıldı İlbilge hatun Bilge Kağanın annesidir Orhun abidesinde ismi de yazılıdır ☺️