slm kızlar dünden eczaneden eşim aptamil 1 aldı mama daha once hipp diyr bir mama kullaniyodum ama kabız yapıyor kızımı eşmde aptamil almış bunu bi deneyelim diye ama oda mamayı yaptım biberona ama mama felaket bi şekilde köpüruyor sanki icinde detarjan var sizde boyle bir drmla karşılaştınız mı ????