asekp Oraya gidiyorum canım , kadın doğum Bülent bey Doktorum çok memnunum 🙏🏻 4 D ultrason 180 tl vermiştim 24. Haftada ondada zaten bebeğin bütün iç organlarına herşeyine bakıyorlar 30 dakikaya yakın sürmüştü bizim kızımız hatta göstermedi kendini sağolsun sekreter tölerans tanıdı 2-3 gene gittim normal de kabul etmiyorlar ☺️