Merhaba bayanlar.9ay nasıl geçer diye düşünürken okadar çabuk geçti ki minik kızım dünyaya geldi.36.haftadan sonra haftalık kontrollerimde bebeğim gelişmiyordu 38.hafta kontrole gittiğimde doktorum haftaya doğurtturacağını söyledi.normale zorlayacağını olmazsa sezeryan ile olacağını söyledi.plesanta kireçleme yapmış ve bebeğim beslenemiyordu.39+1de sabah hastaneye gittik yatışımız yapıldı ve muaynemi oldum.açılma vardı 1cm ve ben kendimi hep normal doğum yapacağım diye hazırlamıştım.suni sancı bağlandı nst te sancılarım takip ediliyor.ama ben normal doğumdan da korkuyorum sezeryandan da 😊1saat falan geçti ama sancı falan yok eşim ve ben bekliyoruz odada.bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı ve ebemiz doktoru arayıp durumu iletti.doktorumuz suni sancının bebeğin kalp atışlarını düşürdüğünü ve riske atamayacağımızı söyleyip acil sezeryana alacağını söyledi.ben korkuyorum diye ağlamaya başladım.ameliyat için hazırladı ebemiz ve acil ameliyathaneye alındım.ağlaya ağlaya sedyede gittim.içerisi buz gibi ben çok korkuyorum diyorum ordakilere sakinleştirmeye çalışıyolar beni.en çok korktuğum belden vurulan iğne.anestezi uzmanı geldi.ben çok korkuyorum çok acıyo mu dedim.elindeki serumdan daha az acıycak merak etme dedi.kafamı ben arkaya doğru çevirdim ve çevirmez olaydım iğneyi gördüm 😊neyse iğneyi vuruldum gerçektende acımadı.ayak parmaklarımdan bi sıcaklık geldi hemen uyuştum.dokunduklarını hissediyorum ama acıyı hissetmiyorum.5dakika sonra bi ağlama sesi.doktorum seda aynı babasına benziyo bu minik kız dedi.minik bebeğim doğdu yanıma getirdiler okadar güzel ki ağlıyorum sevinçten.zaten ben bebeğime bakarken kendimi unuttum fotoğraflarımız çekildi benim işim bitmiş.bebeğim benden önce cıktı ameliyathaneden.minnoşum 2.200gr dünyaya geldi çok şükür sağlığı yerinde.odama aldılar beni de.akşam ayağa kaldırmak için hemşireler geldi ayağa kalkmak çok zordu dikişlerim çok yandı.artık ayağa kalkmam gerektiğini söyledi hemşireler.gece bir kere daha tuvalete kaltım okadar zor olduki çok ağladım acıdan.bebeğimi bile doğru düzgün kucağıma alamadım.ama 2.gün daha iyiydim 3.gün ayaktaydım çabuk toplarlandım.suan kızım 21.günlük oldu günlerin nasıl geçtiğini anlamıyoruz 😊onu yanımdan 1saniye bile ayırmak istemiyorum.
size tavsiyem yanınıza depend alın mutlaka ve süt sağmak için pompa gerekli oluyor.benim yanımda annem ve görümcem kaldı gece.dikişlerim olduğu için ayağa kalkmam zor oluyordu iyiki de iki kişi kaldı.Sezeryan olacak kişiler korkmasınlar korkulacak bişey yok 😊