Sncem esra1907 benimde iki defadir geliyo bugün hastaneye gidicem ne olduğunu bilmiyrm erken doğum riskimiz de var
esra1907 Tugbakaya yok canım çok şükür herşey temiz erken doğum riskim var şu 5 günü atlattım mı prematüre bebek olarak doğmucak bu akıntı genelde nişan olabiliyormuş