Aldığınız gün verebilirsiniz. 37 veya 37+ olması fark etmez. Hafta dolması yeterli. Ben 37 yi beklemedim mesela 32 de hemen ayrıldım bazı sebeplerden dolayı. Zaten raporda yazıyor ya kaç haftalık olduğu. Sorun olmaz yani. Ama 3 eylülde de gitseniz de sorun olmaz herhalde. Doktorunuza veya idareye de sorabilirsiniz.