Benimcanimoglum_55 3 gundur karnimda hafif agri oluyordu bide kasiklarimda adet olacakmisim gibi agri var , 24. Haftadayim . Dun 3 hastane gezdim acile gittim kadin doğumcu yoktu.. neden oluyo olabilir böyle yasayan var mi endişeleniyorum bebeğim için ..
Duuyguum Benimcanimoglum_55 bende de oluyor enfeksiyon olabilir canm endişe etme bayram sonrası dr a görün tahlil yapar muhtemelen acillerde bişe yapmazlar
Benimcanimoglum_55 Gokceg dün ebe ile konuştum beni cok korkuttu dogumun başlamış falan olabilir dedi öyle bişey olabilir mi ne bi akinti ne bi kanama var
Berna3434 Benimcanimoglum_55 yok cnm herkeste oluyo adet ağrısı gibi ağrı bizdr de oluyo enfeksiyon olumşsndr bol bol su iç kuzm
Gokceg Benimcanimoglum_55 allah korusun böyle endişelendirmeleri hiç doğru değil hemen hemen her hamilenin yaşadığı bir durum yine de tedbir almak gerekir tabilki benimde yarın ilk işim doktora gitmek olacak 😊
Berna3434 Benimcanimoglum_55 bu sekil korkutmalarina anlam veremiyorum yaa birde tam bayram günü Ayetel Kürsi oku cnm bol bol birde su Rabb'im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Benimcanimoglum_55 Duuyguum insallah gidicem çok sağolun bu durumu yaşayanları duyunca icim rahatladı
Benimcanimoglum_55 Berna3434 sormayın gerçekten dün eşimde bende korktuk olabilirmi böyle bişey diye doktor da bulamadık.. Rabbim herkesin bebeğini bağışlasın zamanında sağlıcakla kucağınıza aliriz insallah 🙏
Masalumut Merhaba bende 18+4 günlük hamileyim perşembe doktora gittim herşey yolundaydı benim de üç dört gündür karın agrim var bazen de adet agrisi gibi ben Rahim büyüyor ondan diye düşünmüştüm korktum şimdi bende
Benimcanimoglum_55 Masalumut yok ben seni endişelendiren istemedim herkeste varmış böyle ağrılar endişe etme canım
Masalumut Benimcanimoglum_55 zor gebelik benimkisi tup bebek yolu ile hamile kaldim sonra ilk haftalar düşük tehlikem oldu hastanede yattım travma oldu resmen bende herseyden korkar oldum o yüzden
Benimcanimoglum_55 Masalumut ama daha yeni gitmişsin doktora endşelenme ben dahil 3 4 kisi daha ayni sikayetler var .. Allahın izniyle alırsın canım kucağına insallah..
Gizemmali71 Haftamdayım adet sancısı gibi bende yaşıyordum senin haftalarındada yaşadım enfeksiyon ağrısıymış o doktor bana öyle dedi bi idrar tahlili ver bence idrar yolu enfeksiyonuda çok yapıyı