Muki Merhaba arkadaşlar benim transferimde 2 tane 5. Gün embriyosu koyuldu acaba beta hcg kaç çıkıyo 12. Gün hani çoğul gebelikte değerler genelde kaç oluyor benim bugün 12. Gün değerimden tam anlayamadım ikiz mi değil mi
Aysemlg Muki değere göre pek anlaşılmıyo diyo doktorlar benım adet günümde 575 adetten 2 gün sonra 1790 olmuştu
Ozlem2634 Muki benım adetim gectıkden 2-3 gun sonrasında 3000 cıvarı cıkmıstı cevremdekıler ıkız olabılır demıstı ve olede oldu ama baska ıkız olan bır arkadasın degerı cok dusuk cıkmıstı bence o degere gore cok bellı olmuyor
Aysemlg Muki evet ikiz 28 haftalığıx şuan. Ama doktorum yükseldiği zaman değere bakma dedi yüksek olup trk olanda var demişti ondan öylr dedim.
Muki Aysemlg hee anladım canım Allah kolaylık versin sana da inşallah sağ salim kucağına alırsın bebişlerini🥰
Muki Ozlem2634 o zaman kese de belli olur ne kadar sabır işiymiş 🥰 bilgi verdiğin için teşekkürler canım
Superfreshlerim Merhaba benimde 5. Gün trasferiydi ben dayanamayıp 8. Gün baktırmıştım 114 çıktı, 10. Gün 320, 12. Gün 910, 14. Gün 2387 oldu doktorum yeterli tekrar baktırma dedi, şuan ikizlere hamileyim🥰
Ozlem2634 Muki tabı keseyıde ondan 2-3 gun sonra doktora gıttıgımde gorduk 💕allah saglıklı hamılelık versın sonundada saglıkla kucagına almayı nasıp etsın ☺️