[silindi] transfer sonrası sarımtırak akıntı normalmidir arkadaşlar adetime bir gün kaldı acaba o sökülmeye calısıyor da ilaçlar bırakmıyor diyemi oldu bu akıntı sabah sabah canım sıkıldı
Konul_Nilay [silindi] bende tüp bebek yaptım.bende olmadı.her metabolizma farklı.ilacı bırakmasan regl olamazsın.kaçıncı günün?