Merhaba 39+1 hamileyim şuan Ümraniye devletteyim idrarım da enfeksiyon varmış bebeğin kalp atışları çok yüksek ve sancılarım var açılmam yok sadece 2 gündür hastane de yatıyorum ve bu durumdan çok sıkıldım özele gitsem direkt müdahale ederler gibime geliyor ama son hafta alırlar mı kabul ederler mi bilemedim sizce ne yapayım?