Veranaz35 Arkadaşlar dün karnım ağrıyodu bıgün nişan geldi 37 haftalığım alttan muayene oldum 1,5 2 cm açılmam varmış ama doktor bebeğin başı yukarıda dedi doğum yakın dedi ama gün vermedi çok endişelendim bıgün yarın doğurmam dimi çok korkuyorum
humaninannesi61 Veranaz35 Nişan geldi mi 10 gün içinde doğurulur denir. Ben o gün doğurmuştum 2 cm açıklığım vardı. Sizi eve gönderdi sanırım tuhaf...
Zeynep9398 Nişan geldikten sonraki 3 5 gün içinde Doğum oluyor canm şimdiden hayırlı olsun 😊 Veranaz35
Veranaz35 humaninannesi61 evet eve gönderdi bende bilemedim hiç sancım yok diye mi acaba bilemedim ki
Sevgimelegim Nisan geldi diye hsstanede ne isi olabilir anlamiuorum.... NIsanim gelmisdi birgun sonrasi sancilar bssladi oyl3 gittiydim hastaneye ve dogumum gerceklesmisdi.. Zaten anlamadigim diger konuda dkktorlar erkenden dogurtmayada nekadar merakli suni sanci bilmem ne bilmem ne dogumu hizlandrmak icin.. Ama nden yani anlamiyorum olgunlasmis meyve zaten duser ki dalindan bu acele nedir...
Veranaz35 Sevgimelegim çok haklısınız ben trlaşla hadtaneye gittim sonradan aklıma dank etti keşke biraz bekleseyfim diye çok şükür ama doktorum bıraktı
Sevgimelegim En iyisi olmus bence bazilarini doktor birakmiyo suni sanci felan.. Gerek yok ya.. Sancin gelince inan emin oluyosun zaten Veranaz35