Mislimelek Ozge69 ben yaptırdım suyun fazla diye dr 17. Haftada yaptırdı iyiki yaptırmışım şeker çıktı diyet ve ölçüm yapıyorum çok şükür suyum normale döndü şimdi gayet iyi. Şeker erken doğuma sebep oluyor dedi dr um . Benim zaten ikiz durabildikleri kadar durmaları lazım riske atamazdım yani. Bence sizde yaptırın ben ilk hamileliğimde de yaptırmıştım hiç bir sorun olmadı yani oğlum şuan 9 yaşında ve çok şükür hep sağlıklı bir çocuk oldu 😊
Ysmgns Ozge69 canım ben yaptırdım hiç bir sorun teşkil etmiyor sadece tedbir amaclı yapılan bişey önce 1 saatlik açlık daha sonra 1 kutu içeçek içip yine kan alıyolar 1 saat sonra yine kan alıyolar toplam 3 defa kan alınıp kandaki şeker oranına bakılıyor egerki yüksek çıkarsa gebelik şekeri denip ilaca baslanıyor hersey bebek saglığı için içim rahat olsun diye yaptırdım hamd olsun ki hersey normal çıktı
Ozge69 25+1 deyim yarın şeker yüklemesi yapılacak 50 mg çok yüksek de değil Aslında ama hurafeler yinede insanın içine bi suphe dusuruyo , ailemde de şeker hastası olan çok aslında birazda o yuzden yaptırmak istiyorum.
tolGAmze1905 Ozge69 ben kesinlikle yaptırmanı isterim cnm . Gebelik şekerin varsa ona göre önlem alınıyor ve Doğum esnasında doktorların bilmesi önemli. Çok öneriyor doktorlar yaptırın diye . Ki zaten hiç bir zararı Yok.
Zade Ozge69 Bir çok yazı ve makale okudum şeker testinin yaptırılması gerektiğini savunuyor bir çok Dr . Çünkü şeker tehlikeli . Farkedilmediği durumlarda bebeğin yaşamını tehdit ediyor . Sonradan pişman olmaktansa yaptırmayı tercih ederim ben şahsen .
Merve43 Hardcandy Ne sakıncası var anlatın da bilgilensin herkes. Şeker yüklemesi yapıldığı için ölen birini mi duydunuz?
Aynur56 Bende yarın gidicem endişeliyim açıkçası gün de 3 4 defa ölçüm yapıyorum uzun zamandır ve genelde açlık tokluk şekerim gayet iyi düşük ama nedense korkuyorum çıkacak diye
SeeDaa Ya gün içinde o kdr tatlı şeyler yiyoruz ki.. O şekerin zararı yokta yüklemenin mi olucak.. Ben ilk gebeliğimde yaptırdım hiç bi sorun olmadı.. Bence önceden yapılıp ona göre tedbir yada tedavi edilmesi bebek açısından sağlıklı bişey.. Ben zararı olduğunu düşünmüyorum...
Ozge69 Internette araştırdığımızda tek yaptırmayın diyen kişi canan karatay onun dışında bende olumsuz bisey okumadım ne gibi sakıncaları var mis peki
Mervesezentosun Ozge69 bence yaptır. Vucütta bizim anlayabileceğimiz gibi belli etmiyor kendini çünkü. Bu sefer önlemini almamazlık olursa bebeğe zarar. Benim arkadaşım yaptırmak istemediği için geri çevirdi ve bebeği 6.aya yakın anne karnında şekerden dolayı üzgünüm ki gözlerini yumdu😔 aksatmayın bebeğin sağlığı için
Merve43 Hardcandy valla diyabet hemşireliği eğitimi aldım kaç ay yeterince araştırmam var ama atladığımız bir şey mi oldu acaba tıp bilimi olarak. Gözden kaçırmış olabiliriz yani biraz da siz anlatın bilgilelim şeker yüklemesinin zararı konusunda
Merve43 Hardcandy ama şeker yüklemesi yüzünden yakinim şeker hastası oldu, bebeği şeker hastası dogdu filan diye örnek verecekseniz hiç gerek yok
Busraoz Ozge69 27+3’üm bugün yaptırdım. İlk önce açlık tokluk bakarız öyle yaparız dedik doktorumla ama tansiyon riskim çıktı detaylıda o da bunun artık seçenek olmadığını söyledi. Sonucunu da aldım şükür şekerim yokmuş🙏🏻