Rzlgln534 göbeğin altında ki aşağıya uzanan koyu çizginin bebeğin bulunduğu yer olduğunu okumuştum cok mücievi gelmişti. Renk değişimi de Doğumdan 6 ay içinde değişiyor aynı eski haline dönüyormuş göbek deliği de öyle ancak göbek deliğinin dışarı çıkması normal değilmiş göbek fıtığı ile alakalı diye duymuştum kadın doğumculardan hattta operasyonla içeri alınabiliyormuş Doğum sonrasında Benim ki hiç çıkmadı renk değişikliği var sadece