Ysmgns Kızlar Öncelikle hayırlı bayramlar bir sorum olacak sizlere 2 3 gündür akıntı dışında wc ye gittiğimde peçeteye daha sıvı bir akıntı renksiz jel gibi birşey geliyor sizlere de oluyor mu suan 32 haftalık olduk korkulcak bişey var mıdır
Ysmgns derinmilatuncay lökosit degerim biraz yüksekti toz halinde ilaç kullandım geçti doktor hersey iyi demişti tekrarlamış olabilir mi acaba