Merhaba hamiş anneler🙋🏼♀️
Önecelikle bu sıcakta hamilelik çok zormuş allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah😊
Hemen konuya gireyim 🙈
37 haftalık gebeyim fakat doktorum geç döllenme olmuş bir hafta geriden geliyor bebeğin dedi. Bu durumu yaşayan olmuştur aranızda. Acaba kızlar böyle deyipte geç döllenme hesaba koyulmadan Doğum yapan olur mu acaba?(son adet tarihine göre tam vaktiyle, geç döllenme hesaba koyulmadan )Kızıma erken kavuşmak istiyorum galiba o yüzden bu telaşım👩👧 Bilgisi olan cevaplayabilirse çok sevinirim 🤗