Yasosss Sedahiraa Hamileliğimde alıştım ananasa çok güzel bir meyve gerçekten ara ara haftada bir iki dilim şeklinde yedim o zamanlar için bir şey olmadı ama şimdi 37+5 iz etkiler mi acaba
Benay10 Sedahiraa ben yırtdışındayım bana doktor ilk zamanlar yasaklamıştı rahim ağzını gevşetiyormuş dene ne olacak ki
Zeynepzeze Evet hamileliğin ilk başların da yerken, az yemem gerektiğini söylemişti dr. İyi hatırlattınız aslında bende başlayayım 38. Haftadayım şuan
ParadiseFound Avrupada bazı ülkelerde doğum hızlandırmak adına hastanelerde ananaslı içeçek dahi veriyorlarmış rahim ağzı açılması için...