Kızlar merhaba 2 gün önce idrarımı yaparken kan fark ettim doktora gittim kum döküyormuşum nts ye bağladı sancı çıkmadı ultrasonda da herşey normaldi ama bana progestan iğne verdi 5 tane her ihtimale karşı diye ben 2 tane vuruldum ama gerek var mı acaba sonuçta bebek sağlıklı lütfen yardımcı olun