Tok karnına gitmekte fayda var hatta bebek dönmeyince ölçümü yapamıyorlar biz orada teste girecek arkadaşlarla beraber çikolata yedik ve 10 dk yürüdük. Bebek dönmeyince uzuyo işlem git çikolata ye diyorlar benim bebeğim 12 haftalıktı deli gibi döndü ultrasonda ölçümü rahat yapabildiler aklınızda bulunsun ☺️