vuslatim34 Adetim 26. Gün gecikti.Geçen hafta doktorum hamile değilsin dedi ve tarlusal verdi.Ama internetten bakıyorum bazen geç döllenmeden dolayı adet gecikmeside olabiliyormuş. İlacı kullansam mı bilemedim.
merve21_ vuslatim34 sen kendin test yaptın mı git birdaha test yaptır bak normal de böyle gecikmen oluyormuydu
Muki vuslatim34 bende o ilaçı içmiştim ama ben şöyle biliyorum eğer gebelik varsa bu tarz ilaçlar zarar vermiyomuş bebeğe yinede sor doktoruna ama ben öyle duymuştum bebek yoksa adeti söktürüyormuş
vuslatim34 merve21_ hayır bir senedir hiç gecikme yaşamadım.Geçen haftaya kadar hep test yaptım negatifti artık yapmıyorum ama hamile kalmak istediğim için bir umut bekliyorum