DiplomaliEvHanimi bende ilk kez bu ay daha çok taktım 4aydır nasılsa olur diyordum daha önce hemen hamile kalabildiğim için hiç dikkat etmedim bazen üst üste ilişki oldu bazen 3gğn olmadı ama bu ay artık bi dikkat edeyim dedim,tam yumurtlama günlerimde de eşim yoktu ha geldi ha gelecek stres yaptım ama en azından lh testine göre hareket ettim