Merhaba sevgili anneler ve anne adayları🙋🏼♀️🙋🏼♀️
Biz 38+2’de kızımıza kavuştuk.İlk kızımda sezeryan olduğu için bu da sezeryan oldu.Arefe günü gelip bayram sevincimizi ikiye katladı🤗🤗❤️❤️
Her hamilelik nasıl farklıysa her doğum da farklıymış.Heyecandan çok korku yaşadım bu sefer.herşeyi bile bile ameliyathaneye girmek,arkanda ilk gözağrımı bırakmak korkuttu beni.Ama şükür ki sağ salim kavuştuk.
İlk çocuktan sonra diğeri de aynı sevilir mi derdim hep,merak ederdim.İlkini nasıl seversen öyle seviliyor.Hatta ilkini de öncekinden daha çok seviyorsun❤️ Kalbin büyüyor resmen🙏🙏😍
Tüm anne adaylarının bebeklerine sağlıkla kavuşması dileğiyle...