Lamelif Doğuma 5 gün kaldı ben kasığımda çıkan uçsuz sivilcemsi şeyle uğraşıyorum 😭çok ağrı yapıyor dayanamıyorum gece bile ağrısına uyanıyorum😭Ne yapacam bilmiyorum 😕
Syst33 Lamelif bende de var kocaman ağrı yapmıyo ama sıktırınca içinden kan ve irin çıkıyo küçülüyo bir kaç saat sonra yine kocaman oluyo anlamıyorum
[silindi] Syst33 Lamelif apse olabilir, lüten doktora gösterin ilaclarla tedavisi var gec kalinirsa kesip icini boşaltiyorlar ve pansuman yaparken cok aciyor
sevval55 Lamelif bendede vardııı ayy ucu yoktu bide sertti fındık gibi çok ağrı yapıyodu 1-2 ay durdu sonra bi gece patlamıs kendisi bende dusta sıktım ama içinden çıkanlar neydi öyle kanlı kanlı fışkırdı hep😞😞😞 sımdı gitti şülürrr
Lamelif minnos6 batık değil bildiğin uçsuz sivilce dün eczaneden bir merhem aldım ucu hafif beyazladı bakalım inşallah patlar acayip ağrıyor
Mrvgk Sivilce sıkmak normalde de tehlikeli birşey hamilelikte hiç yapmayın doktora danışın bence o iltihap kana karışmasın sıkayım derken
Lamelif Mrvgk eczaneden merhem aldım bugün hafif beyazladı ucu sıkmıyorum olgunlaşmasını bekliyorum ama çok ağrılı anlatamam ilk defa başıma geliyor 😭
Akademisyenanne Lamelif ayni sikayetle doktoruma gittim. Dermatologa yonlendirdi. Fucidin verdi doktor. Sabah aksam uyguladim gecti. Bende surekli oluyor maalesef🤦🏻♀️ Hamilelikten once de hep kist ameliyatlari oldum. Onlar gecmeyince kist oluyor. Dikkat edin.