Aliyee2 1 ay önce 34+5 doğurdum aniden. benim de bebeğim yoğunbakımda kaldı Kabus gibiydi seni çok iyi anlıyorum 2 hafta sonra taburcu oldu şimdi uyuyor gazman gibi gaz sorunumuzla cebelleşiyoruz...hiç üzülme çok iyi olacak ben o hataya düştüm çok stresler yaşadım sütüm azaldı o yüzden. Emin ol çok kısa sürede toparlıyorlar