Bende 8.haftadayım dün aynı şeyi yaşadım evde 2 haftadır bulantıdan kalkamıyordum birden geçince çok korktum,dayanamadım doktora gittik bayram olduğu için doktor bulmakta çok zor oldu.Çok şükür bir şey yokmuş, olabiliyormuş ama içinin rahatlaması için doktora gitmeni tavsiye ederim.