HR_54 Arkadaşlar, Elenatal diye bir ilaç var kullanan var mi ? Benim vitaminlerim normal cikti 11. haftadayim. Ek olarak kullansam mı bilemedim ? 🤔
Mavilianne HR_54 Benim tüm değerlerim normal olmasına rağmen 12. Hafta da vitaminlere başlamıştım. Bence kullanın çünkü Bebek büyüdükçe sizden alacak 😌👼🏻
ekara HR_54 bende elenatal 1 kullanıyorum şuanda 5 ayı yeni geçtim. 3 aydan sonra tüm gebelere verilebiliyor diye biliyorum