Öncelikle selamün aleyküm kızlar allahın rahmeti bereketi üzerinizde olsun inşallah benim doğum hikayem bir az karısık 09.08.19 hasteneye muayene olmaya gittim hersey normaldi eve geldiğim de gece karın ağrısı sandığım sey halbuki doğum sancısıyms ama ben yatamıyorm üşüttüm sanıyorum Bi o yana bir bu yana dönüp duruyorum sabaha kadar uyuyamadm eşim hastaneye gidelim diyo Bn ısrarla yok diyorm gecer bir azdan ondan sonra zorla uyudum ama ağrı devam ediyo böyle neyse sonra kalktm o sancıyla evi. Temzlddm halıları bile kaldırdm sanki içime doğdu doğum yapacağım Vala anlamadm sancı 10 dakka ya bir geliyo ben halen sanıyorum ki sadece bri az karnım ağrıyo gececek diye o gün akşama kadar kendimi yordm sonra eşim otur bak bir sey olucak ağrın demesine rağmen ben hiç dinlemedim çünkü bebek hareket ediyordu ondan sonra eşim benm onu dinlemediğim için ablama gizli gizli mesaj atms abla Zehrann ağrısı var ama beni dinlemiyor arayıp napıyosn dermsn ablam aradı işte neyin var falan diye bnde bir az ağrım var dedim hemen hastaneye gidiyosn dedi bnde giderim dedim sonra kalktm bri güzel duşumu aldm üstmğ giydm ama sancım durmuyor felaket bir sey ya vallahi rabbim yardımcınz olsn ama ben takmamaya çalıştığım için o kadar canm acımadı neyse bir seyler yedim kalktk gittij hastaneye sıra girdik benm ağrı Bi vuruyor önümde de kac kişi var o kadar insan demez mi önce siz muayene olun fitre herkes kendini düşünüyo bencil ya valalhi neyse sıra bize geldi kendi doktorum yoktu cumartesi günüydğ nöbetçi başka doktor vardı karnıma baktı bebek asaagı inmiş dedi allttan muayene etmem lazım dedi Bi baktı 4 santim acılmam olms doğum başlamış dedi bu gün bebegin olablir dedi ben şok eşim hemen ağlamaya başladı bri bnde kendi kendime diyorm ki norml dyip gönderecek beni ama nerde anam hemen girişleri falan yaptık ondan sonra nstye bağladılar sancı yüksek cıkıyordu sonra bziimkiler geldi herkes zaten şoka girdi doğumuma daha 2 hafta vardı neyse ben hep hareket halindeydm hep dua ettim Allaha salavat getirdim rabbim yardımcım oldu cok şükür eve geldi bakıyo alttan bakıyo acıkma 6 sancim olms ebe sen bir azdan doğurursun dedi ben haline ama inanmıyorum kendime bile gelmedm cok değişik bir duygu ya rabbim isteyen herkese nasip etsin hastanye 6,30 girdim akşam 9. 20 gece doğuma girdim 9ç25 te de oğlumu kucağıma aldm norml doğum yaptm cok şükür hepte istedim norml doğumu allahta naisp etti cok şükür herkes şokta bu nasıl bu kadar erkn doğurdu diye ilk ıkındığımda doktor bir kez daha ıkın bebek cıkıcak dedi ıkındım hemen oğlumun sesini duydum ama böyle Bi rahatlama olamaz vallahi o kadar güzel bir şey ki inşallah sizlere de nasip olur neyse bebeğin eşinin cıkmasını bekledik o Da zaten cıkınca insan o kadar rahatlıyo ki sonra dikişlerim atıldı bir azcık canm acıdı onun içinde uyuşturucu iğne yapıldı hissetmedim bile karın ağrım oldu dikişlerim den dolayı oturamadm ama cok yorulmstm gece de uyumadm ve maşallah o kadar hersey hızlı oldu ki rabbim isteyen herkese naisp etisn inşallah şu an oğlum 4 günlük oldu yanımda yatıyo mışıl mışıl 10.08.19 doğum yptm kızlar kusura bakmayın hakkınızı helal edin olur mu uzun oldu sorusu olan varsa cevaplayabilirim 😍