Merhaba arkadaşlar bu sabah bir post açmıştım kızlar acil diye. gelen nisanım mi ne zamana doğar diye. Bugün hiç beklemediğimiz an da doğum gerçekleşti kızımızı sağlıcakla kucagimiza aldık şükür 😀
Öğlen 3 gibiydi hastaneye geldik sadece bir nst çekilip doktorumuza gönderecektik kendisi şuan umre de olduğu için fotoğrafını istedi. Nst de bir sancım çıktı 75 üzerine ebe büyük bir ihtimalle yatışını yaparız doktor bey bırakmaz dedi. Bu arada kendi doktorum bayandı olmadığı için nöbetçi doktor erkek denk geldi ama o kadar mi iyi sabırlı güler yüzlüydü sağolsun 🤗 Neyse konumuza dönelim, ebe beni doğum salonuna aldı açıklığıma bakacaktı hemde çatı muayenem yapılmamıştı ona bakacaktı ve iste o an ben ki çatıya cikmaktan cekinen insan bir şekilde çıktım kaçar yolu yoktu 😀 kendimi kastığım için biraz ağrı oldu tabi. 4 cm açıklığım varmış hemen yatışımı verdiler ve serum bağladılar suniyle dekteklediler sancılarım düzenli gelsin diye ve öyle de oldu ilk başlarda bilmediğim için bana ağır geldiğini düşündüm dayanamam dedim ama meğerse asıl sancılar gerideymiş beni neler neler bekliyormuş. 2 saat öyle yattım hemde nstye bağlı sancılarım hep 75 80 arası seyrediyordu. 2. muayenemi yaptılar yattiktan 2 saat sonra 6 cm olmuş çok iyi ilerliyor dediler. sonra tekrar baktılar 8_9 birazdan seni alıcaz dediler tabi o arada sancılarin şiddeti artmisti sancı gelince squat yap dediler ama o an imkanı yok. biraz platesin üstünde karsiladim biraz yatakta dizlerimin üstüne ıkındım ve beni doğuma aldılar ebeler orda da bayağı bi ıkındırdilar doktora telefon açtılar gelin diye 10 dk içinde geldi ve 20 dk da dogumum gerçekleşti. Şunu anladım ki gerçekten cennet annelerin ayakları altındaymış 😯 kızımı temizlemeye aldılar tabi benim kesim olduğu için doktor dikiş atti temizlikçinin söylediğine göre 3 veya 4 dikiş dedi. Beni indirdiler masadan sandalyeyle çıkardılar tabi bebeğim de kucağım da çok duygulu bir andı. odaya girdik gozyaslarimi tutamadim ağlıyorum falan zaten annemi gördüm iyice bir duygusallastim. Henüz sütüm gelmedi ama tutturmaya çalışıyoruz inşallah o da gelcek. Kızım şuan ağlamaya başladı teyzeleri müsadenizle ilgileneyim ben 😀 Çok uzun oldu hakkınızı helal edin sormak istediğiniz birşey olursa cevaplarım