Gulnaz34 14. Haftaya girdik, 6. Haftadan beri çekiyorum geniz akıntısını. İlaçta vermedi hiçbir doktor. KBB, dahiliye, aile hekimim hiçbiri vermedi istediğim halde. Boğazım yırtılacak dereceye geliyor geniz akıntısını çıkartırken. İlacı kullanmaya başladınız mı? Başladıysanız işe yaradı mı? Tekrar gidip ilaç kullanmak istediğimi söyleyeceğim artık dayanamıyorum bu illete😔