Minikkalbimm Sancı geliyo gibi ama fazla da değil gibi ikisi arasındaki süreden emin olamıyorum sizler nasıl bakıyorsunuz ?
[silindi] Minikkalbimm gercek sanci 3-5 dakkika arasidir ve dinlenince gecmez.. saate bakip sanci araliğina dikkat edin kac dakkika diye.. forum da coğu kadin 10 dakkika aralikla olunca hastaneye gidiyor
Ebrom Minikkalbimm canım ben telefonun kronometre uygulamasından takip ediyorum. Her sancı geldiğinde “tur” seçeneği var ona basıyorum. O süreyi kaydedip tekrar sıfırdan saymaya başlıyor. Böylece iki sancı arasında ki süre çok kolay anlaşılıyor.
Benay10 Minikkalbimm ağrı girdiği an yaz saatini sancın geçince bekle tekrar ağrı başlayınca yaz ikisinin arasındaki süre aynı olur
polyanne Gulnaz34 ilk haftalarımda bende kullanmıştım augmentin diye bi antibiyotik dr verdiyse kullan hamile olduğunu bilerek verdi sonuçta
Gamzeliim38 Gulnaz34 Ben kullandım hamileligimin başında 7 haftalikti sinüzit ağrısı çekmiştim çok fena içtim mecbur Bir sıkıntı olmadı Hala da enfeksiyon olduğunda yazıyor Dr um kullanıyorum zararlı olsa Dr yazmak değil mi
Gulnaz34 Kalppp bende geniz akıntısı var burun akıntısı tıkanıklık var bu yüzden verdi aldım ilacımı ama kullanamıyorum korkuyorum herkes bişeyler söylüyor
Kalppp Gulnaz34 antibiyotik tedavisi gebelikte zararlı diye biliyorum bebek için ama yine de sen bilirsin
Bozonana Gulnaz34 aynı sorun bendede oldu. Doktor antibiyotik verdi kadın doğumcum kullanmaa dedi. Bende eczaneden tuzlu su serumları aldım. Bide aparatı var onun burna fışkırtmak için. Onu kullandım. Bide bol bol su için. Genizde her hissettiğinizde.
[silindi] Minikkalbimm siz yinede her ihtimale karşi bi doktora görünün..nst de düzenli cikabilir sancilar ve siz fark etmezsiniz